czytacie i podoba wam się

środa, 1 sierpnia 2012

Taka sprawa.

Hej wszystkim, dawno nie byłam tu, a przynajmniej nie dodałam tego ostatniego rozdziału, który będzie zakończeniem. Skończyłam w najważniejszym momencie, bo tak po prostu nie mogę złapać weny i nie wiem jak opisać to co będzie się dziać. Mało komentowaliście i mało wejść, więc stwierdziłam, że nie warto pisać, ale jednak jak weszłam przed chwilą, że jednak te kilka osób codziennie wchodzi postanowiłam, że napiszę to krótkie pytanie: Czy chcecie, abym zakończyła tą historię? Czy zostawić, bo i tak nikt pewnie nie przeczyta? Sama nie wiem co zrobić. Jeśli Rozdział będzie to na pewno zadedykowany dla dwóch dziewczyn, moich koleżanek, które czytały i mnie zawsze motywowały pozytywnymi komentarzami. To Dominika i Ola! Nie wiem czy napiszę dlatego piszę to teraz, ale chcę zobaczyć też inne komentarze, więc... Napiszcie czy dodać ostatni rozdział... czy też nie.

Buziaki :*************************

3 komentarze:

  1. Prosze napisz ; * To tylko jeden rozdzial i ,i tak nic nie zmieni,nie napracujesz sie za bardzo,a bedzie warto. ja caly czas czekalam na ten rozdzial. : *** Prosze ; D z dedykacja dla mnie. ; p hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, postaram się i na pewno będzie dla Ciebie. Postaram się jak najszybciej. A i skoro lubisz one direction (widzę po nazwisku :P) To wpadnij na mój drugi blog, nie jest taki jak ten, trochę chaotyczny, bo wyszłam z wprawy :D :http://i-thought-it-was-love.blogspot.com/

      Usuń
    2. Okej, z góry dziekuje. ; D Już wbijam ; ))

      Usuń